kalas och ståhej lite huller om buller :)

Idag ska vi fira Felicia med kalas och ståhej . :) Nu har typ alla gäster kommit men eftersom det typ bara är en massa gamla människor (eller iaf äldre än 30 :P) så det blir mest en massa tråk . :P Snart kommer mamma ropa och säga att det antingen är mat eller att jag måste komma ner och underhålla "våra" gäster . :( Vilket borde vara Felicias uppgift . :/ Menmen , nu ska jag göra nånting annat . :) Bloggar kanske lite senare , vet inte riktigt om jag pallar . :/ Hej då ! :)

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

hihi, sötnos <3

men skaffa det då? :>

det är ju jättebra, så att man kan hålla koll på sina favoritbloggar (som min :)) osv :DD

2009-08-23 @ 22:57:13
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Mamma

Undrar om Hampus uppskattar att kallas gammal???

2009-08-24 @ 08:45:52
Postat av: TAKAI ♥

svar;

hihi, okej :D

men gå in på bloglovin, och sedan går du in på "mitt konto" eller något sådant, och sedan inställningar, och sedan hämta ikon till bloggen, och sedan kan du få förklarat var och hur du ska sätta in den ! :D

2009-08-25 @ 10:55:22
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0