ny klass och en massa , massa skoj :DDDDDDDD

Idag var det första dagen med nya klassen i HÖGSTADIET ! :DDDD Det var lite nervöst på morgonen . :P Jag hade ont i magen och kunde knappt äta nåt , men sen gick det över . :) Min nya klass är faktiskt väldigt bra och vi hade jättekul idag . :DD Vi körde nån lek och så fick vi en massa papper och en nyckel till vårt EGET skåp . :D Jag har även fått reda på mina engelska tider nu . :) Vi slutade klockan två . :) Idag var jag ledare från halv fem till fem över sex . :) Det var jättekul . :D Sen när jag kom hem åt vi mcdonalds . :P Förresten så fyller Felicia år idag . Ja må hon leva , ja må hon leva , ja må hon leva uti hundrade år , ja visst ska hon leva , ja visst ska hon leva , ja visst ska hon leva uti hundrade år , HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA , badarambambambaaaam . :] Nu ska jag gå och lägga mej och läsa lite , sen tänkte jag få lite sömn innan jag måste gå upp till skolan imorgon . Godnatt till er alla ! :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0