skåningar , :)

Nu väntar jag på att de gamla skåningarna ska komma . :) (jag menar mormor och morfar ;)) Nu har Agnes och Frida kommit och Agnes sitter bredvid mej och leker med nån sorts dator . x) Idag har jag städat HELA huset ! :O Eller rättare sagt har jag dammsugat hela huset . :P Och så har jag tvättat och strukit (fast pappa sa att när jag nästan var färdig att jag inte skulle struka :O) Det tyckte jag var lite elakt . :( Nu kommer snart mormor och morfar med mamma som har varit i Kristianstad och skrivit prov . :S Pappa har frågat hur det gick , men hon vet inte riktigt . :/ Hon sa att det var svårt . Så vi får hoppas att hon har klarat det . Nån mer än jag som håller tummarna ? :) Jaha , nu har jag tråkigt . xP Hejdå ! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack mitt hjärta! Du har varit så duktig de senaste dagarna och jag är så stolt över dig. Puss

2009-08-16 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0