åka hem.

Idag ska vi åka hem. Egentligen vill jag inte det, men pappa sa att det ska regna och då är det inte så kul att campa. Just nu håller mamma och pappa på att ta ner tältet och städa lite i husvagnen. De tycker säkert att jag är jätte lat som sitter och skriver på bloggen istället för att hjälpa dem. Men jag är ändå inte till mycket hjälp. Så jag tycker inte att de ska gnälla så mycket. Men min vecka på Sturkö har varit jätte kul. Vi har varit och hälsat på Claes och Smulan. Johan, Tilde och Alfred har kommit hit och badat. Jag har vunnit över alla i schack (på Sturkö finns det inte mycket annat man kan göra). Igår var vi och åt på restaurang Storken. Där åt jag och Felicia hamburgare, pappa åt schnitzel och mamma åt fläskfilé. Efter det så gick vi till kiosken och åt glass. Jag tog vaniljglass i bägare och chokladsås på men eftersom glassen var så kall så stelnade chokladen och det gick knappt och äta den med min plastsked. Men idag tror jag faktiskt att jag bara ska slappa hela dagen. Det var allt för mej. Nu tror jag att jag ska gå och vara lite i vägen för mamma och pappa. Hej då!
Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Klockan 16:00 ska jag iväg och jobba på bilbingon :) sen ikväll ska jag kolla på sommarkrysset!

2009-07-11 @ 14:18:50
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0