bilder.

Idag var vi inne i stan och på Gina Tricot träffade jag lillenandersson och Emma. <3 Och nu har jag köpt en present till Lina också. Tyvärr kan jag inte skriva det här för jag vet inte om Lina läser min blogg. Men jag kan skriva sen vad det är när hon har fått den. Nu när jag äntligen har kommit tillbaka från campingen vill ju pappa självklart ut och campa igen. Han tycker inte att han har campat färdigt. Så det blir bara att följa med ut igen. Om pappa tar med sej dator och internet kommer jag kanske uppdatera lite på min blogg. Nu när det är sommarlov och jag snart ska börja sjuan tänker jag skaffa en helt ny garderob. Jag kommer lägga in bilder på alla mina nyinköpta kläder nån annan gång. Nu kommer även alla bilder som jag inte har lagt in än (de kommer vara lite blandade). Nu måste jag tyvärr gå och packa. Jag kanske skriver mer när jag är och campar. Hej då!
Vad ska ni göra idag?



HÄR FICK MAN JU BÄSTA BILDEN AV LISA, ELNA OCH NATTA I VÅRT TÄLT I SANKT OLOF.



HÄR SKA VI SKRÄMMA DE VUXNA I SANKT OLOF GENOM ATT SPRINGA FRAM TILL FÖNSTRET OCH SKRIKA BUUU! (TYVÄRR FICK JAG INGEN BILD FRÅN NÄR VI VAR PÅ KIVIKS MARKNAD, MEN JAG FICK NÅGRA FRÅN SANKT OLOF DÄR VI BODDE UNDER TIDEN.)



HÄR ÄR VI PÅ KLASSRESAN OCH NÄR JAG TOG DEN HÄR BILDEN VAR VI NÄSTAN I DANMARK.



NÄR VI STANNADE OCH ÅT EFTER ATT VI KOLLAT PÅ FLY ME TO THE MOON PÅ DANSKA FICK VI SE DESSA SMÅ SÖTA VARELSERNA. HÄR FÖRSÖKTE ADDE KNUFFA I MEJ.



DENNA MIM VAR LITE UDDA. FÖR HAN BARA STOD SÅHÄR OCH NÄR VI LA NER PENGAR I HANS KOPP OCH SA TILL HONOM ATT GÖRA NÅT SÅ SA HAN BARA: JAG KAN INTE GÖRA DET NÄR DET ÄR SÅ MYCKET FOLK.



DENNA LUSTIGA MÄNNISKA SÅG VI OCKSÅ NÄR VI GICK RUNT LITE.



DEN HÄR STAR WARS-FIGUREN HADE EN MASSA KNAPPAR PÅ MAGEN, MEN INGEN VÅGADE GÅ FRAM OCH TRYCKA.



HAN HÄR VAR JU JÄTTEGULLIG OCH SÅ SJÖNG HAN HIMMELSKT OCKSÅ (NOT!). DETTA ÄR ÄVEN ELNAS MAKE x)



SEN GICK VI UPP I ETT JÄTTE HÖGT TORN SOM JAG INTE KOMMER IHÅG VAD DET HETER.



VI FICK SE DEN HÖR SJÖFIGUREN.



HÄR VAR VI PÅ EXPEREMANTARIUMET OCH JAG FICK DÅ DENNA COOLA BILD. JAG ÄR DEN SOM HAR NÅTT BLÅTT I ANSIKTET LÄNGST UPP TILL HÖGER.



SEN ÄR DETTA SNYGGA JAG DÅ x)



JAG HITTADE DENNA SÖTA KLÄNNING, MEN JAG KÖPTE DEN ALDRIG :(



HÄR SKA JAG OCH LISA ÅKA DOUBLE SHOT PÅ BAKKEN.



UPP, UPP OCH IVÄG! :D (DET VAR HÄR PÅ BAKKEN SOM JAG TAPPADE MIN MOBIL :(



JAG HAR ÄVEN VARIT PÅ ELINS STUDENT OCH HÄR SKA HON SNART KLIVA PÅ LASTBILEN.



DESSA SÖTNOSAR HAMNADE PÅ BILD DÅ VI SLUTADE 6AN. EMMA BLEV JU ABSOLUT SNYGGAST ;)



PÅ ÖN SOM LIGGER VID HORISONTEN FIRADE VI VÅR MIDSOMMAR.



NÄR JAG VAR I SKÅNE MED ELNA SÅ KÖRDE VI FÖRBI DESSA DJUR. VI KOM FRAM TILL ATT DET ÄR ELNAS SLÄKTINGAR.



NÄR VI VAR I SKÅNE SÅ ÅT VI EN MASSA JORDGUBBAR.



VI POSADE LITE MED HÄSTARNA MEN ELNA SER LITE RÄDD, ELLER HUR? :)



VI VAR ÄVEN I SMYGE OCH BADADE OCH MAN KAN INTE SÄGA ATT DET VAR VARMT.



SEN GICK VI HEM TILL LENA OCH INGVAR OCH ÅT KLADDKAKAN JAG OCH ELNA HADE BAKAT.



NÄR VI VAR PÅ SKÖNSTAVIK CAMPING GICK JAG OCH EMMA PÅ STUGJAKT OCH DÅ HITTADE VI DEN HÄR LILLA GULLIGA STUGAN. DET STORA ÄR BARA UTERUMMET.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! följ min blogg med bloglovin, så gör jag detsamma med din! :)

2009-08-06 @ 19:00:27
URL: http://mylifebylewin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0