campar fortfarande , :P



Som ni kanske fattar genom rubriken så är jag fortfarande och campar . ;D Idag vaknade man vid halv 9 och så fick man gå upp , bädda sängen och äta frukost . :D Bullar som vanligt . ;D Sen kom ida hit och så typ intervjuade jag henne . x) Sen fortsatte jag skriva på min historia om när jag , felicia , frida och ida var ute och campade . x'''D Jag skulle faktiskt kunna behöva lite fler personer så ni kan fylla i mallen som jag kommer lägga in lite längre ner ( ni behöver inte skriva om er själva , ni kan komma på en egen person ;D ) . :) Iaf , sen så gick jag hem till ida och så satt vi lite vid gsm . :) Jag hjälpte henne att göra en egen modell sen lärde jag henne hur man gjorde . :D Sen kom hennes mamma in och sa att dem skulle äta och då fick jag gå hem för jag tänkte att vi antagligen också skulle äta . :) Men när jag kom hem så var vår mat inte färdig . :P Så då gick jag och satte mej vid datan och skrev det här inlägget . ;D Så nu sitter jag och lyssnar på när potatisarna kokar över . xDD Mamma verkar inte bry sej , hon står ute med de andra vuxna och pratar . Blablablabla låter det . :D Nej , nu är potatisarna färdiga så nu ska vi typ äta . :P Så jag måste gå om inte mamma och pappa har tagit bort reglen om att vi inte får ha mat nära datorn . ;) Hejdååå ! :D

MALL!

Namn (IRL): (skriv vad du heter IRL = In Real Life!)
Namn: (du får själv komma på ett namn åt din "campingperson"!)
Smeknamn: (skriv ett smeknamn till din "campingperson"!)
Ålder: (du får inte vara yngre än 18 år!)
Hårfärg: (det får vara hur du vill!)
Lockigt/rakt: (skriv om håret på din person ska vara lockigt eller rakt!)
Hårlängd: (skriv om håret är långt, mellanlångt eller kort. skriv också var håret slutar!)
Ögonfärg: (välj vilken färg du vill!)
Hudfärg: (välj vilken färg du vill!)
Längd: (skriv hur lång din person är!)
Vikt: (skriv hur mycket din person väger!)
Smink: (om man är tjej. fast killar får också ha smink om dem vill!)
Intressen: (skriv minst ett intresse!)
Husvagn: (eftersom jag ska skriva om en campingsemester beskriv på ett ungefär hur din husvagn ska se ut!)
Vardagskläder: (ta nåt du gillar. skriv gärna färg på plaggen!)
Finkläder: (ta nåt du gillar. skriv gärna färg på plaggen!)
Jobbkläder: (ta nåt du gillar. skriv gärna färg på plaggen!)
Jobb: (skriv vilket jobb du vill ha. det kan va allt mellan städerska till fotomodell!)

Kommentarer
Postat av: NELLIE

VILKEN MODELL UTAV CONVERSE GILLAR DU MEST?

DEN MED LÅG SULA ELLER DEN MED HÖG SULA?



svara i en kommentar under inlägget "CONVERSE" vad du tycker! :)

2009-05-23 @ 18:26:22
URL: http://hellobunny.blogg.se/
Postat av: LoEm

Åh vad kul :) Tack :D

2009-05-24 @ 07:55:16
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad då jag typ inte brydde mig om potatisen. Det var ju du som skulle se till att det inte kokade över... Att man aldrig kan ha dig till något vettigt. Bara knappa på datorn!!

2009-05-24 @ 16:07:20
Postat av: Beckman

Är du bra på att göra designer ??

2009-05-24 @ 20:03:40
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

hejhej (:

Fin blogg.



2009-05-24 @ 20:07:08
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0