heeeej (:



dagens outfit (:
Förlåt för att jag inte bloggat på jättelänge . :( Jag har varit lite busy och dom enda gångerna jag bloggat har det varit om veckans blogg . :P Förresten skulle det va kul om ni röstade på nån av bloggarna . :D Ni kan även fråga om ni vill va med så skriver jag upp er till nästa vecka . ;D Iaf har denna dag varit helt underbar . :D Jag och elna är kompisar igen och idag va vi . :DDD Vi hade piiiiipkul . :P Vi gick hem till mig direkt efter skolan , sen åt vi macka och tittade på tv . ;) Sen var vi tvungna att göra läxan . :( Så jobbade vi lite med so/no . :( Sen satt vi lite vid datan sen fortsatte vi med so/no . :P Sen kom mamma hem och då frågade elna mig om jag ville följa med till en grillfest och det ville jag ju självklart . :) Men jag var tvungen att plocka upp alla hundra pärlor elna hade spritt över hela golvet . x) Sen gick vi dit och när vi var nästan framme blir vi skrämda av att stoffe , elnas låtsaspappa , tuttar på oss när han kör förbi och båda flyger fem meter upp i luften . :''') Sen så åt jag en korv medan elna tryckte i sig tre korvar ! ;O Sen gick vi ut i skogen och gick men vi var tvungna att gå tillbaka för jag höll på och bli uppäten av mygg . xP Jag tror att myggen gillar mig men det är ingen bra sak . :P Sen gick jag hem och nu sitter jag här och bloggar . :) Men jag måste gå och lägga mig nu . :P Heejdåå ! :D
svart munkjacka h&m , lila linne jc , mjukisbyxor skriver längre ner .



Nu har jag förresten fått mina efterlängtade mjukisbrallor . :DDD Jag köpte dem i lund när jag var och kollade på junior sm i truppgymnastik . ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaha okej :)

2009-05-27 @ 08:55:34
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0