min häärliga dag ,, :DDD



Tyvärr hade jag ingen bild från idag , så emmas och mina fötter får stå för bilden idag . ;D
Idag har varit en oslagbar dag som jag aldrig kommer glömma ! :DD Det hela började med när man gick upp , så hittade man en present från mormor som hon glömt att ge och i den var det en ögonskugga med märket JANEHELLEN och tre ögonskuggor med märket Elizabeth Arden . :) Jag är inte så bra på märken så , är det ett dyrt märke ? :P Sen var det bara att göra sej i ordning och traska till skolan . :) På morgonen hade vi tyska .. :/ Jag älskar språk men att behöva tänka så tidigt på morgonen är inte min grej . :P Sen kom vi tbx och hade svenska och matte , och efter det så hade vi musik och teknik . :D På musiken fick vi vårt schema till danmnarks resan och lite information . :DDDDDDD Sen gick vi och åt och efter det åkte vi till boda borg . :DDDDDDDDDDDDD Jag , elna , ronja och alexandra klarade hela 3 banor . ;D 2 svarta och 1 röd . :DDD Det fanns 3 olika nivåer . :) De gröna var de lättaste och där var det mest tänkande . :) De röda var mellan svåra och där var man både tvungen att tänka OCH göra fysiska rörelser . :) Den svarta var den som krävde minst tänkande och mest rörelser . :) Eftersom ingen i vår grupp var särskilt smart satsade vi på den svarta . :) Sen efter det åkte vi till o'learys och åt pizza . :D Sen åkte vi hem . :( Men tacka alla underbara för denna underbara dag . :DDD Hejjdåå ! :)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Här är allt bara fint.

HAr varit på IKEA och hittat lite roligt.

Hoppas du haft en skön dag!

KRAM

2009-05-20 @ 14:56:56
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jag hade inte glömt ge dig presenten utan tyckte du kunde få en på din riktiga födelsedag eftersom vi firade dig dagen innan. Hoppas den var till belåtenhet.

2009-05-22 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0