Morden i Midsummer!

Just nu sitter alla och kollar på morden i midsummer på TV. Jag gick och satte mig vid datorn för att blogga lite. Nu har dem bytt till något annat program. Idag är det ju fredagen den trettonde - otursdagen. Men jag hade ingen otur idag i alla fall. Vi hade teknik istället för SO idag och det är bra. Sen hade jag ju träning där jag typ skadade knäet (det var den enda oturssaken som hände idag!). Sen när vi hdae ätit gick alla andra och satte sig vid TVn men då gick jag och hällde upp chips och blandade dipp och sånt. Sen när jag gick in med det började jag sjunga nu är det fredagsmyyyyys...! Haha, min sjuka humör här va. :P
Imorgon blir det städdag (y) och så ska jag rensa garderoben. Sen ska jag hjälpa till på syrrans fest.
Nu måste jag gå!

Hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0