hemma från elna :)

Nu har jag kommit hem från elna. Jag är jättetrött och sur på elna eftersom hon kom på klockan 1 imorse (innan vi somnade) att hon skulle sjunga i kyrkan idag KVART ÖVER 9!!!!! Då blir man lite sur :P

Igår hade vi iaf jättekul. Jag tog inte så många bilder men nån bild blev det. På morgonen var jag ju tvungen och städa i rosenholmshallen så då åkte vi HALV 8! Tidiga morgnar... Sen när jag var färdig med det åkte jag hem och fixade mej och lite sånt. 

Sen åkte jag in till stan och träffade elna där. Sen gick vi runt lite och kollade lite på vinterjackor (mamma fick också följa med och betala). Jag hittade faktiskt en på H&M (bild kommer sen!). Sen när vi hittat det åkte vi till McDonalds och mamma bjöd på lite lunch där. Sen åkte vi till Hästö idrottsplats för att se när Seahawks oldboys och seahawks 09 tävla mot varandra. I amerikansk fotboll asså. Oldboys vann (min engelskalärare spela i det laget xD) och elna låtsaspappa spela i det andra. Nu är elna överlycklig för nu kan hon reta stoffe för att dem förlorade. :)

Till slut när vi hade fått nog med köldskador kom mamma och hämtade oss och körde hem oss till mej. Så typ var vi här lite och gick upp till affären och köpte godis och lite sånt till kvällen. Mamma skulle ha gäster så dem kom ju och så var elna och jag så smarta att vi stannade här och åt middag istället för att själva laga mat (elnas brända korvar och lisas råa klyftpotatis är faktiskt inte så gott!). Här hemma serverades det kyckling och potatisgratäng, pepsi till småskitarna och de snygga coola tonåringarna (jag och elna) och vin till tanterna. :D

Packade lite och sen gick vi upp till elna. När vi kommer fram kollar vi lite på körslaget och sen sitter vi lite vid datorn. Det var meningen att vi bara skulle sitta där under EN paus men vi sätt där under hela körlsaget istället. :P Det hade hänt nåt konstigt med elnas facebook så hon fick göra en ny och så typ lyssnade vi på en massa låtar och tog bilder och sånt. När jag nästan hade somnat bredvid datorn gick vi och la oss. Vi kunde ju inte sova heller! Och sen kom ju elna på att hon skulle sjunga i kyrkan idag. Så när vi vakna (kvart över 8!) så var det bara att klä på sej och äta frukost.

När jag kom hem sov mamma och felicia låg och kollade på tv (självklart!). Och nu ska jag äta frukost IGEN, eller rättare sagt lunch.

PUSSPUSS <3


Här är mina nya jeansleggins från gina tricot :)





elna posar lite framför kameran :D


Kommentarer
Postat av: Vivi

TANTER!!! Tror nog att unga fröken får betala sina vinterskor själv...



Och nu förstår jag varför det tog sådan tid i provrummet.

2009-10-18 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0