var mot dina föräldrar så som du vill att dina barn ska va mot dej :)

Rubriken är ett grekiskt ordspråk som jag hade lust och skriva . :P Idag var det skola , precis som det är på ALLA måndagar . :) Sen efter det var jag ledare men eftersom jag inte mådde toppen skippade jag träningen . :/ Sen när jag kom hem tittade jag lite på tv och sen satte jag mej vid datan . :) Jag kanske ska berätta lite om min helg också . :P I lördags var jag på kräftskiva hos Elna , men tyvärr har jag inga bilder . :( Sen igår va jag med Emma . :D Vi satt typ och spelade sims och hade jättekul . :D Men nu måste jag gå . :( Skriver nån annan dag . :)
Hej då ! :)


Idag får dessa fiiina blommor stå för bilden :D


Kommentarer
Postat av: TAKAI

svar;

haha, fifan vad klockrent XD

2009-09-08 @ 14:26:38
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0