Skidor + läger + träning = inte alls bra!

Hejsan alla glada människor!
Nu fattar jag äntligen vad dom menar med sportlov. Jag har inte gjort annat än att träna på lovet! I måndags var jag på läger från 9 - 19. Det var jobbigt. Vi tränade från 9 - 12 sen åt vi lunch. När vi kom tillbaka så tränade vi lite till. Man fick bulle och frukt någonstans innan vi gick upp där vi hade haft lunch. När vi kom dit fick man korv och sen när vi kollade på film fick man popcorn. Vi kollade på G-Force. Ett sånt husdjur hade aldrig varit fel och ha! Sen gick vi hem för dagen. På tisdagen var det bara upp igen och träna från 9 - 16.15. Vi tränade, åt lunch och fikade. Sen så åkte vi hem. Idag när jag vaknade så kunde jag inte stiga upp från på grund av all träningsvärk. Men jag var så illa tvungen. Jag gick upp sen skulle vi ner till backen och ÅKA SKIDOR!!!! Men det gick. Efter det skulle jag träna! Nu har jag så ont överallt att jag knappt kan röra mej. OCH DET ÄR BARA ONSDAG! Nejnej, nu ska jag sova! God natt!

xoxo
/ e


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och ändå är du i backen hela dagen idag me´...

2010-02-25 @ 16:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0