Att göra lista:

[x] Städa - jag måste städa mitt rum varje dag, inga undantag!

[x] Duscha - måste ju duscha tills ikväll...

[x] Spela wii :P - lite träning skadar väl aldrig?

[  ] Sminka mej - jag får ju inte se ut som ett spöke ute bland folk?!

[x] Välja kläder - hmm... den tröjan? eller kanske den? och vilka byxor blir snyggt till det?

[  ] Klä på mej - eller jag kanske kan gå i morgonrocken jag har på mej nu?

[  ] Föna håret - annars kommer jag väl fram med istappar istället för hår...

[  ] Fixa håret - uppsatt eller plattat?

[x] Äta - måste ha nånting i magen när jag åker bussen, annars vet ni kanske vad som händer....

[x] Blogga - måste ju uppdatera mitt liv lite


Sitter här i morgonrocken, nyduschad, och funderar på hur jag ska se ut. Som ni kanske ser har jag redan valt kläder men jag har inte bestämt mej hur jag ska ha håret och sånt än. Några förslag på hur man kan sätta upp håret snyggt nu till nyår? Nu måste jag gå och göra mej i ordning. Outfit kommer sen!

xoxo
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0