mörtan :DDDDD


Förlåt för att jag aldrig bloggade i torsdags . :( Men nu kommer jag skriva lite om min dag med alla i idrottsprofilen . :D Det börjar med att man vaknar och inser att det regnar . :( Piiiiip också tänker jag ju då eftersom jag skulle cykla till mörtan med idrottsprofilen idag . :( Men det var bara att klä på sig regnkläder och cykla till skolan . :P Sen när jag var uppe i gröna lunden kom jag på att vi skulle ju mötas nere vid slingan . :P Så det var att springa dit men när jag kommer ner så är det ingen där . :O Så jag försöker ringa både till emma och matilda . Och självklart svarar ingen av dem ! :O Men sen får jag ett sms från emma som skriver att de är i gympahallen . ;) Så jag cyklar allt jag kan dit . :P Sen kommer jag in och självklart sitter alla glor eftersom jag kom försent . :S Sen gör vi lite lekar där medan vi väntar på att det ska sluta regna . :) När det slutar att regna så cyklar vi iväg . :D Jag och emma kommer dit sist eftersom emma fick ett astma anfall . :( Men när vi väl kom dit så gick vi ut och satte oss på bryggan . :) Det blev inget bad för oss eftersom det var jättekallt i vattnet . :P Sen var vi där en stund sen var det dags för mat och då gick vi och åt 3 hamburgare var . ;P Sen spelade jag lite kubb medan emma tittade på och till slut var det dags att cykla hem . :( Då var klockan ungefär 13.30 . :) Så vi cyklade hem men emma och jag fick ta det lugnt så att hon inte skulle få ett till astma anfall . Sen så när vi kom tbx så fick vi bada men jag kunde inte bada för jag hade fått ett sår på benet som inte slutade blöda . :( Sen efter det slutade vi . :D Det var allt jag berättar om det . ;) Skriver mer på fredag eller kanske torsdag . :D Hej då ! :D



Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

härlig bild :D

2009-06-05 @ 17:40:25
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0