Tråkigt, som vanligt....

Nu sitter jag vid datorn (igen). Mormor och Anneliese har precis åkt hem och jag ska snart gå och lägga mej. Det blir alltid att jag bloggar precis innan jag går och lägger mej. Det blir nog ganska tråkigt efter ett tag men jag ska verkligen försöka uppdatera lite under dagen också. Vi får la se hur det går...

Idag började vi skoldagen med 2 a-pass, då jag valde matte på första och svenska på andra. Efter det hade vi biologi där vi jobbade med kryptogamer och fanerogamer. Sen var det dags för lunch och då blev det lasagne (det var faktiskt jättegott!). Efter det hade vi svenska och då gick vi upp till höjdpunkten och så imorgon ska vi spela upp en myt från förr i tiden. Jag gick hem efter det och då var mormor och Anneliese här.

Men nu måste jag gå och lägga mej.

Pusspuss på er och dröm söta drömmar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0