Hihi ^^

Nu har jag inte bloggat på 2 månader och 1 vecka (!). Anledningen är ju att jag inte har haft tid. Jag vet att typ alla använder den ursäkten men jag lovar att jag inte har haft tid. Och så har jag ändå inte haft så mycket och skriva om så det gör ju inte särskilt mycket. Men iaf, just nu sitter jag i skolan och jobbar med min engelska uppgift där man ska skriva om en kändis. Jag har bestämt mig att jag ska skriva om Dolly Parton bara för hon är bäst. Ja just det! Förra veckan fyllde jag år, på tisdagen, och samma dag som min polack. Jag är med i polenutbytet på skolan så då kom den polacken som skulle bo hos mig. På tisdagen hämtade vi dom på färjan ungefär halv åtta. Sen åkte vi hem och åt lite och gick en runda på byn och efter det gick vi och la oss. På onsdagen gick vi till skolan kl 8 och så bakade vi muffins och visade skolan lite. Efter det åkte vi in till stan och och hade rundvandring på Trossö och sen gick vi på glassiären. På kvällen hade vi "knytkalas" på Långö badplats och när vi hade åkt hem gick jag och Elna och våra polacker en runda på byn i regnet. På torsdagen så gick vi till skolan kl 8 och tog sen bussen till Kreativum i Karlshamn. Där åt vi lunch och sen på eftermiddagen när vi var på väg hem stannade vi i parken i Ronneby. När vi kom hem så åkte jag och min polack (som heter Paulina) lite inlines och då ramlade jag på ryggen och slog bakåtkulllerbyttor i nerförsbacken. På kvällen kom Elna och Malwina (Elnas polack) och Elnas familj på grillkväll hemma hos oss. På fredagen började vi inte förräns kl 10 då vi tog bussen till Boda borg. Vi var där från 11 till 15 vilket jag tyckte var lite för länge. Sen gick vi på stan till 18 och sen åkte dom hem på lördagen. Mer skriver jag senare annars kommer jag försent till lektionen. Puss och kram din skumbanan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0