emma, sötnoows <33

Nu har jag kommit hem från Emma, har varit hos henne typ hela dan. :) Vi spelade monopol med kreditkort och så spelade vi mariokart på wii. :) Kulkul. :DD Sen typ åt jag en MASSA pannkakor. :P Sen var jag ju tvungen att cykla hem så Emma visade mig en genväg genom skogen där man inte kunde cykla. xP Sen när jag kom hem påminde pappa mej om att vi skulle ut och springa men att han hade ätit så mycket så han orkade inte. x) Han sa att jag skulle ut och springa och skulle han köra bredvid och heja. x''''D Som om jag verkligen skulle gå med på det! :O Iaf, det blev inget springande idag så istället gick jag och satte mej lite vid datorn. :) Sen skulle mamma och pappa äta någon citronefterrätt som jag inte gillade. :P Men sen kollade jag på Lipstick Jungle, och nu sitter jag här och skriver. :DD Men nu måste jag gå och lägga mej. :)
Godnattpussar till er alla :*<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0