Emmsen :D <3

Tjo!

Måndag: Gick till skolan som vanligt men gick hem efter halva dan eftersom jag var sjuk. :(
Tisdag: Var genomförkyld så jag stannade hemma från skolan. :(
Onsdag:
Mådde lite bättre men bestämde mej för att jag skulle stanna hemma från skolan ändå. :(
Idag:
Jag gick till skolan idag där det var pysseldag. Först hade Emma och jag slöjd, lunch, pepparkaksbakning, film, fika, spel och så gick vi upp till slöjdsalen igen för att hjälpa till och städa. :P
Sen gick vi hem till mej och städade på mitt rum. xP
Sen nu ska vi sova över eftersom det är sovmorgon imorgon. :D
Men vi måste nog ändå gå och lägga oss nu. :/

Godnatt pussar till er alla! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0