älskade skååneland :DDD


Nu har vi precis kommit till skåne och självklart sitter jag redan vid datan . :D Pappa sitter bredvid och kollar på bärbara datorer . :P Dagen började med att man vaknade och felicia kommer in och frågar om hon får sitta vid sims . :/ Det får hon självklart bara hon hämtade mammas dator så att jag kunde spela på den . ;D Så medan hon spelar sims så spelar jag nåt pingvin spel som liknar mario . x) Man ska typ vara en pingvin som ska rädda pingvin prinsessan från en ond sak som kidnappat henne . x''''') Hahahhahah , min vanliga humor . :D Sen kom pappa in och förstörde det roliga genom att säga att vi var tvungna att gå upp och städa rummen . :( Så jag städade och sen åt vi frukost . :) Efter det så fick vi packa och som vanligt fyllde jag en hel väska själv . ;D Sen var det bara att sitta i bilen i 2 timmar . :P Dryyyyygt ! Sen kom vi fram till mormor & morfar och då gick jag och satte mej vid datan . :D Sen typ gjorde jag ett personlighetstest . :) Nu måste jag gå , hejdåå ! :DD



 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men visst var det bra att städa rummet innan vi åkte? Härligt att komma hem till ett städat rum... och inte din vanliga röra. Puss

2009-05-18 @ 09:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0