campar , :DDDDDDD



Just nu är vi och campar . :D Pappa fixade mobilt bredband så att jag kunde sitta vid internet  , och det tyckte jag faktiskt var snällt av honom . :) Tyvärr är internet lite segt men jag får iaf blogga utan att behöva betala för det . ;) Vi campar på torekov camping som ligger utanför båstad . :) Jag har ingen aning om var jag är men det är fint här . :D Lina är hos sin mormor och morfar så hon är inte med oss och jag vet inte om hon kommer under helgen . :P Men jag får väl klara mej utan henne . :P Vi kom typ till campingen idag lite efter lunch . :) VI fick vänta jätte länge innan vi kom till vår plats . :P Sen fick vi hälsa på alla . :) Eftersom lina inte är här så satt jag och läste ur mitt hopplöst normala liv . Det är en jättebra bok om en tjej som tycker att hennes liv är hopplös normalt och så vill hon att det ska bli mer tragedi i hennes liv eller nåt . x) Sen sa mamma att pappa hade med sig en data och mobilt bredband och då frågade jag honom om han kunde hjälpa mig så att jag kunde blogga . :D Och det kunde han . :DDDD Så nu sitter jag här och pappa frågade nyss om jag tyckte detta var bra och om vi borde ha det när vi campar HELA sommaren . Och jag bara : JAAAAA ?! :DDDDDDDD Men nu ska jag gå och läsa lite mer om rachel rileys hopplöst normala liv . ;D Hej då ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0