freeedag :D



Jag bara älskar fredagar ! :D Vi har slöjd i skolan , vi slutar tidigt , det är sista dan i skolan den veckan och det är helg nästa dag . :D Vad finns det inte att gilla på fredagar ? :D Jag hann aldrig blogga igår . :( Men jag skriver om min underbara dag imorgon . ;D Iaf så har jag haft jättekul idag . :) Jag har faktiskt lärt mej hur man gör indisk curry med ris och hur man tvättar . :D Nu behöver jag bara städa och sen är jag drömdottern . x) Haha . x) Sen när man varit hemma en stund så åkte vi och hämtade pappa och vår gräsklippare . xP Sen åkte vi och gympade . :DD Efter det åkte vi hem och då hade mormor och morfar kommit . :D Sen typ åt vi och firade morfar och lite sånt . Men nu måste jag gå och lägga mej . ;) Godnatt pussar och godnatt kramar till alla mina läsare . :) Nattinatti ! :D

Kommentarer
Postat av: elnasellgren

Haha, medans du satt och slöjdade kan jag säga att jag hade 10 gånger roligare x) <33

2009-05-30 @ 22:30:45
URL: http://elnasellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0