klass 7c :D



Idag har vi träffat vår nya klass . :DD Det var faktiskt jättekul och jag är jättenöjd med min nya klass . :D Jag har även träffat ida och rebecka som är superkuliga människor . :) Ida ska också börja i min klass men rebecka ska börja i rosenholm . :( Iaf så har nu alla fått reda på att jag gillar att träna trupp , fotografera , läsa och självklart BLOGGA ! :DD Så vi hade en guidad tur runt hela högstadie delen av skolan . :) Sen åt vi lunch och det blev PANNKAKOR MED SYLT ! :DDDD Sen kollade vi på film och alla andra åkte tbx till sina skolor . :) Vi kollade på en jätte dålig film och jag vet inte ens vad den handlade om men jag bryr mig inte heller . ;P Sen fick vi sluta en halvtimme tidigare och det gillar vi , eller hur ? ;D Piip också , att jag inte frågade om idas och rebeckas mobilnummer eller msn . :( Nu måste jag iaf gå och lägga mig . :P Jag måste orka cykla till mörtan imorgon med ip = idrottsprofilen . :D Vilket påminner mej om att jag ska skriva en lapp så att jag inte glömmer att ta med mej allt . x) Jag kommer faktiskt ha en frågestund så att mina läsare får veta lite mer om mej . :) Men jag tänker inte svara på frågor som är allt för personliga . ;) Godnatt pussar till alla mina läsare . :D Nattinatti ! :D
mörkgrå topp h&m , leopardmönstrat bälte lindex , svart kjol nån affär i usa , gråa tights h&m (det är faktiskt avklippta strumpbyxor ) .

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kjolen är köpt i USA och skärpet kommer från en Lindexkjol som du aldrig använde.

2009-05-29 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0