truppgymnastik (:



Just nu har vi rast och eftersom det regnar ute får vi va inne . :D Och mamma , om julia och dom får sitta vid bdb för martin får jag nog skriva ett snabbt inlägg på min blogg . ;) Jag håller på och jobbar på mitt föredrag om truppgymnastik . :) Jag ville jobba med emma eftersom vi skriver om samma sak men martin sa att jag skulle skriva ett eget föredrag . :( Jag tycker det är dåligt eftersom att vi tar fakta från samma sida och då kommer vi skriva samma saker . :( Men jag har tydligen inget val än att skriva ett eget föredrag . :/ Sen ska visa en jättebra video om truppgymnastik . :) Hon tjejen som är med i videon är jääääätte duktig ! ;) Jag har bestämt mig för att träna mer och bli lika duktig som hon . ;D Och nej pappa , om du läser detta betyder det inte att du får vara elak mot mig med alla dina joobiga övningar ! Föredraget ska typ vara 4 - 5 min långt men man kan visa bilder ( eller i mitt fal , videon ) . Förresten , kolla gärna på videoklippet och säg vad ni tycker ! ;DD Nu måste jag gå och skriva lite fakta också . ;) Skriver senare . :D Hejdåå ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0