Ingen träning! :P

Idag är det onsdag och min dag har sett ut så här:

[x] Vakna

[x] Göra mig i ordning (klä på mej, äta frukost...)

[x] Gå till skolan

[x] Ha en massa lektioner

[x] Komma hem igen

[x] Sitta vid datorn

[x] Äta kotlett och makaroner

[x] Byta om

[x] Åka till gympan

[x] Vara ledare

[x] Lära sej en ny dans

[x] Skippa träning (WHAT?! :O)

[x] Komma hem igen

[x] Äta sallad

[x] Läsa Godnatt Mister Tom för Felicia (som förresten är en jättebra bok!)

[x] Sitta vid datorn igen

[  ] Sova

Haha, sova har jag inte gjort än, men det blir snart. Väldigt snart....

Jag har iaf haft en bra dag. Hur har er dag varit? Jag hoppas den också har varit bra...

Nu ska jag gå.

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0