Ensam igen :(

Jaha, nu var man ensam igen. Det började med att Elna och jag var igår och så sov vi över. Massa kul med melodifestivalen, lördagsmys, datorn och pussel. Vilka liv vi har... -.- Sen somnade vi ungefär vid halv 3 eller 3. Jag vaknade idag vid 9 ungefär och gick ut och sa god morgon till pappa och Felicia. Sen gick jag in och satte mej vid datorn ett tag och till slut stängde jag av datorn och satte mej och läste. Satt där en rätt så lång stund innan telefonen ringer och Elna till slut vaknar. Sen blir det bara att stiga upp, med stor motvilja. Som tur var så gjorde pappa våfflor till frukost. :D Så vi käkade våfflorna sen gjorde vi färdigt pusslet Elna inte blev färdig med igår. Sen typ övade vi på danser och gjorde milkshake och kollade på tv och var allmänt flummiga. Här kommer en rätt vanlig flummbild på mej och Elna:



Jaja, sen gick vi till cheerleadingen och tränade lite där. Mamma skjutsade hem Elna och vi åkte och lämnade några tupperware grejer hos mammas kompisar. Sen åkte vi hem och gjorde milkshake till Felicia, jag åt lite mat, pusslade lite till och det slutar med att jag sitter här vid datorn. Men nu ska jag sova. Jag är jättetrött. Godnatt!

xoxo

/ e

en bild tagen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0