Slalom! :D

NU hinner jag berätta om i måndags, som förresten var den roligaste dagen NÅNSIN! :D
Det började ju självklart med att jag steg upp och gjorde mej i ordning för skolan. Duschade, åt frukost, borstade tänderna m.m. Sen går jag till skolan och har kontaktstund, idrott, lunch, so, fysik och tyska. Eftersom vi jobbade så bra på tyskan fick vi gå lite tidigare. Jag skyndade mej hem och bytte om till gympan, packade även väskan och åt lite mat. Sen kom Emma och dom och hämtade mej och vi åkte till gympahallen. Väl framme plockade vi fram allting. Först hade vi 5-åringar sen 6-åringar. Direkt när vi var färdiga, ungefär vid 6, klär jag på mej strumpbyxor, mjukisbyxor, långarmad tröja, tjock tröja, halsduk, mössa, ett par tunna och ett par tjocka fingervantar och mina vinterkängor. Allt detta klär jag på mej för att, ja, jag ska åka skidor! :D Det gick lite dåligt i början men nu kan jag iaf åka upp med första liften :D

xoxo

/ e


Kommentarer
Postat av: eelnasellgren

det var i måndags lilla du ;) <3

2010-02-12 @ 17:47:27
URL: http://elnasellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0