Snabbt inlägg.

Ett litet snabbt inlägg innan vi åker iväg. Imorse skickade jag ett sms till Emma och frågade om hon ville följa med och åka skidor. Det ville hon. Så vi åker och hämtar henne, sen skjutsar pappa oss till backen. Vi hyr våra skidor och går sen och betalar. Emma lyckas få med mej upp med den andra liften också och efter många "jag vill inte" kommer vi äntligen ner. Det var inte så farligt så vi åker upp med andra liften igen och denna gången åker vi ända ner. När vi har åkt några gånger går vi till kiosken. Emma köper en apelsindricka och ett kexchoklad medan jag köper en cola och nån annan sorts choklad. Medan vi sitter och äter och dricker kommer pappa och frågar hur det går. Han stannar medan vi åker några gånger men sen var han tvungen att gå hem. Sen var det några som övertalade oss att vi skulle tävla i slalom så vi åker upp igen och provar banan. Självklart så ramlar jag och vrider knäet något extra varv. Okej, det vreds kanske inte så mycket men det kändes som det... Och sen så kan jag ju inte ställa mej upp eftersom det gör så ont så dom fick ta snöscootern och komma upp och hämta mej. Vi fick säga till dom att vi inte kunde vara med i tävlingen, eller jag kunde inte och eftersom Emma skulle tävla mot MEJ så kunde hon inte heller. Hon ville iaf inte tävla mot nån annan. Så vi lämnade tillbaka skidorna och pjäxorna och hjälmarna och så ringde vi till pappa som fick komma och hämta oss. När vi kom hem till mej så satte vi oss vid datorn och sminkade varandra på en sminksida. Det var jättekul. Men hon var tvungen att åka hem eftersom hon skulle ha gäster och vi skulle iväg. Och nu har jag duschat, klätt på mej, smörjt in mitt knä med voltaren och så har pappa lindat det. Men nu ska vi nog snart åka. Au revoir!

xoxo
/ e

Kommentarer
Postat av: emma

Men oj lilla vän, hoppas det blir bättre! kram

2010-02-26 @ 21:16:08
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: emma r

jaa det va en rolig dag gumman :D hoppas det blir bättre i knät så kanske vi kan göra nåt liknande igen!! :) <333

2010-02-27 @ 15:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0